Sidor

söndag 28 augusti 2011

Renovering av gästwc.

Är så sugen på att fixa och dona här hemma så jag tänkte att vår gästtoa/lilltoa behövde en ordentlig fix. Den såg ut så här, en vanlig tråkig toa.

Här har jag plockat bort hyllor och spegel och sånt som gjorde den lite fin, men ni förstår det trista med den... Sen är den ju väldigt liten....nästan så man får backa in. Vi är 6 st i familjen så det är faktiskt skönt att ha 2 toaletter, speciellt när det är någon som bestämmer sig för att ta sig ett lååångt bad... 
Bestämde mig för tapeter, nytt golv och så målade jag hyllor och diverse smågrejor som varit på toan vita. 
Tapeterna kommer från Midbecs "Miss Print" ( jag gillar nästan alla tapeter i den katalogen) och golvet kommer från Tarkett och är ett självhäftande golv. Läs mer här om Floor-in-a-box.

Arbete pågår, det blir ju alltid mer jobb än vad man tänker...det är aldrig "bara"...eller hur : )
Fortsättning följer, bilder kommer så fort det är klart. 
Hej hopp! : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar