Sidor

lördag 3 september 2011

Äntligen...

...har jag målat min ytterdörr! Jag är så nöjd och glad. Har egentligen länge funderat och tittat på att köpa en ny men inte fått det till att bli av, det är så himlans dyrt också med dörrar. Så, det blev färg istället och det blev ju så fint, eller hur : )
Så här eländig såg dörren ut, i stort behov av omsorg. En vacker röd färg blev det. Jag har samma röda på dörrarna till förrådsboden.

Så här röd och fin blev dörren när det äntligen blev klart. Det har ju regnat och regnat och varit så fuktigt i luften så det har tagit lååång tid för färgen att torka.. Men till slut så!
Nu behöver jag bara en ny fin brolampa istället för den gamla fula med gult (?) glas. Tips på någon snygg lampa nån?
Ha en fortsatt trevlig helg alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar